Voetbalgekte met sportstickers

De WK gekte gaat weer beginnen. Belgische driekleuren veroveren het straatbeeld. Je ziet overal duivelsoren, vlaggen en heel veel rood om de Rode Duivels aan te moedigen. Laat ons zeggen dat het niet moeilijk is om met één blik op het straatbeeld af te leiden dat er weer een WK aan de gang is.

Het groepsgevoel wordt versterkt door met z’n allen dezelfde kleuren aan te trekken. Het kan evenwel ook nuttig zijn om je spullen te personaliseren zodat broers, zussen en kameraden meteen herkennen dat het jouw spullen zijn en niet die van hen. Labelproducent My Nametags geeft je alvast een originele manier mee om nog meer in de voetbalsfeer te komen.

Voor thuis

De kans is groot dat iedereen thuis voor dezelfde ploeg supportert. Je draagt een rood shirt, de driekleur je op gezicht, uiteraard met ook een passend hoofddeksel. Om eruit te springen, en om je spullen ook makkelijker terug te kunnen vinden, kan je nu je eigen sportstickers opmaken. Ontwerp een T-shirt naar keuze en zet er bijvoorbeeld jouw naam op. Of kies de naam en het nummer van je favoriete speler. Plak de stickers waar je wil: op jouw kamerdeur, je vuvuzela of je smartphone hoes.

Als cadeautje

Op de website van My Nametags kan je zelf je eigen labels of stickers ontwerpen in de gewenste kleuren en met een gepast motief. ​ Is je neefje jarig en een grote voetbalfan? Waarom geen speciale WK stickers of naamlabels als uniek cadeau? En stel je eens voor dat ze winnen, dan zijn die stickers voor altijd een leuke herinnering aan die historische periode.

Je kan er ook je smartphone mee bekleven. Dat is een veilige optie want je haalt de stickers er makkelijk af en vervangt ze door anderen mocht jouw team verliezen! Geen reden meer om een extra smartphone case te kopen of cadeau te geven.

Maar ook onder vrienden

Het hoeft uiteraard niet voor het WK te zijn: ook je eigen club kan onderwerp worden van leuke stickers en labels. Maak je eigen shirts na op een sticker en kleef die in jullie kleedkamer, op je drinkbus of op je sporttas. Om meer variatie te krijgen, kan je de stickers maken in cirkels, vierkanten en rechthoeken. Ze zijn gemakkelijk aan te brengen en van veraf zichtbaar. Ideaal om op te vallen en gemakkelijk je spullen terug te vinden.

Vergroot de teamspirit door de hele ploeg van dezelfde labels te voorzien. Iedereen kan zijn eigen naam en nummer kiezen. Gepersonaliseerd én uniform!

Je kan je eigen sportstickers hier maken: My Nametags.

Marijke Hendricx

Account Executive

Persberichten in je mailbox

Over My Nametags

My Nametags is één van de grootste producenten in België van eenvoudig aan te brengen naamlabels in de vorm van stickers en strijklabelsDe naamlabels hebben duizenden toepassingen, van het labelen van kledij en briefpapier tot stof en schoenen. Oorspronkelijk opgericht in 2004 door Lars B. Andersen, uit de behoefte om de bezittingen van zijn eigen kinderen te labelen, was zijn ambitieuze oplossing om een bedrijf op te richten dat de beste naamlabels ter wereld kon produceren.

My Nametags biedt nu een 10-jarige wasgarantie, die ongeëvenaard is in de naamlabelindustrie. De labels zijn onafhankelijk getest om de beste labels in België te zijn. In de loop der jaren heeft het bedrijf gewerkt aan het creëren en behouden van de zeer gerespecteerde reputatie voor kwaliteit en service die het vandaag de dag heeft, met een klanttevredenheidsbeoordeling van 99 procent, die ongeëvenaard is onder labelbedrijven. My Nametags is het enige labelbedrijf in België dat antibacteriële naamlabels levert.

info@mynametags.be